«Ақмола облысы білім басқармасының Астрахан ауданы бойынша білім бөлімі Астрахан ауылының № 2 жалпы орта білім беретін  мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа № 2 села Астраханка отдела образования по Астраханскому району управления образования Акмолинской области»

Біз әлеуметтік желілерде

      

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2 жарты жылдықта 2021-2022 оқу жылында құқық бұзушылықтың алдын алу жөніндегі кеңестің атқарылған жұмысы туралы ақпарат

2 жарты жылдықта 2021-2022 оқу жылында құқық бұзушылықтың алдын алу жөніндегі кеңестің  атқарылған жұмысы туралы ақпарат

Кәмелетке толмағандардың құқық бұзушылықтарының алдын алу жөніндегі кеңес (бұдан әрі-профилактика Кеңесі) мектеп оқушылары арасында құқық бұзушылықтар мен қылмыстардың алдын алу жөніндегі қызметті, әлеуметтік қолайсыз отбасылармен жұмысты кәмелетке толмағандардың қоғамға қарсы іс-әрекеттеріне ықпал ететін себептер мен жағдайларды анықтау және талдау үшін жүзеге асырады.

Алдын алу кеңесінің жұмысы бекітілген жоспарға сәйкес жүргізіледі. Осыған байланысты, сынып жетекшілерінің, оқушылардың немесе ата-аналардың өтініші бойынша алдын алу кеңесінің жоспарлы отырыстары және жоспардан тыс отырыстары үнемі өткізіліп тұрады.

Екінші жартыжылдықта әлеуметтік педагог мектептің әлеуметтік паспортын жаңартты, құрамына келесі оқушылар енгізілді:

Екінші жартыжылдық аяқталғаннан кейін МІБ және АПБ есебінде 5 оқушы тұр:

1.       Садауова Томирис Азаматқызы 23.04.2008 ж. 7 "А" сыныбы,

2.       Гридасов Александр Евгеньевич 09.08.2008 ж. 7" б " сыныбы,

3.       Крамаренко Владислав Владимирович 10.07.2008 7" в " сыныбы,

4.       Вагнер Эдуард Андреевич 25.08.2007 8 " в " сыныбы

5.       Фогельзанг Александр Владимирович 14.10.2008 7" в " сыныбы (ЖББМ)

 Қолайсыз отбасы ретінде есепте 9 оқушы тұр, келесі оқушылар:

1. Шевцов Василий Васильевич 05.12.2006 ж. 9" б " сыныбы,

2. Сабина Мұратбекқызы Байбулова 25.04.2009 ж 6 " А " сыныбы,

3. Коос Анатолий Евгеньевич 15.04.2010 ж. 4 "в" сыныбы,

4. Фензель Виктория Андреевна 18.08.2013 ж .2 " А " сыныбы,

5. Мясников Артем Федорович 30.12.2014 ж. 1 " А " сыныбы,

6. Волотковская Оксана Петровна 22.10.2010 ж. 5" б " сыныбы,

7. Волотковский Сергей Петрович 08.11.2011 ж 4 " А " сыныбы,

8.Анохин Александр Алексеевич 07.03.2015 ж. 0" в " сыныбы.

9. Ибраева Камила Степановна 12.12.2014 0 "в" сыныбы

Тәуекел тобына келесі оқушылар кіреді:

1.Шевцов Василий Васильевич 05.12.2006 ж. 9" б " сыныбы,

2. Сабина Мұратбекқызы Байбулова 25.04.2009 ж 6 " А " сыныбы,

3. Каранов Артем Александрович 29.05.2013 ж 2 "г" сынып

4. Гориводская Русалина 30.12.2012             

 

Құқық бұзушылық пен қылмыстың алдын алу кеңесі жұмысының қорытындысы бойынша екінші жартыжылдықта 6 отырыс өтті, отырыстар проблемалардың түсуіне қарай өтті. Мектептің жақсы мінез-құлқы үшін, мектеп өміріне белсенді қатысқаны үшін А.Коос, М. Анищенко, А. Бабченко есептен шығарылды, мектеп Жарғысын бұзғаны үшін А. Фогельзанг есепке алынды. Тоқсан қорытындысы бойынша МІБ есебінде 5 оқушы тұр, оның ішінде 3 оқушы "Қылмыстық құқық бұзушылық белгілері бар, бірақ қылмыстық жауаптылық туындайтын жасқа жетпеуіне байланысты қылмыстық жауаптылыққа жатпайтын іс-әрекетті жасаған кәмелетке толмаған адам" санаты бойынша бір жыл мерзімге АПБ есебінде тұр.

Құқық бұзушылық пен қылмыстың алдын алу жоспарына сәйкес директордың ТЖ жөніндегі орынбасарлары, әлеуметтік педагог, психолог "Жасөспірім", "Түнгі қаладағы балалар" акциялары шеңберінде пәтерлер мен көпшілік жиналатын орындарға, атап айтқанда саябақтарға, ауыл көшелеріне барады: 15 сәуірде сабақта болмауынан 0 "в" сынып Ибраева Камиланың пәтеріне рейд жасалды. 20 мамырда 6 "А" сынып оқушысы С. М. Байбулованың пәтеріне, 26 сәуірде 8 "в" сынып оқушысы Г. Протопоповтың және 0 "в" сынып оқушысы К. Ибраеваның пәтерлеріне барды.  Аралау барысында ата-аналармен балаларды тәрбиелеу және оқыту жауапкершілігі бойынша әңгімелер жүргізілді, ЖБҚ тексеру актілері жүргізілді. Ата-аналар үшін " Қауіпсіз жаз!", "Су айдындарындағы тәртіп ережесі". Алдын алу жұмысының жоспарына сәйкес: мінез-құлық пен үлгерім туралы әңгімелер, сабаққа қатысу мен сабаққа дайындықты бақылау, осы балаларды үйірме жұмысына және сабақтан тыс жұмыстарға, әлеуметтік маңызы бар іс-шараларға, мектептің қоғамдық өміріне тарту, заңсыз әрекеттердің алдын алуға бағытталған жеке әңгімелер кіреді.

Әлеуметтік педагогпен, психологпен бірлесіп білім алушылардың отбасыларына барды, тұрғын үй-тұрмыстық жағдайларын тексеру актісі жасалды, ата-аналармен тәрбиелік-түсіндіру сұхбаты өткізілді.

Оқушылармен мінез-құлқы мен оқуы бойынша жеке әңгімелесулер өткізілді, сынып пен мектеп өміріне қатысуға тартылды.

Алдын алу Кеңесі мүшелерінің белсенді жәрдемдесуімен мектепте құқықтық білімді насихаттау, құқық бұзушылықтардың алдын алу, СӨС насихаттау, нашақорлықтың, темекі шегудің, кәмелетке толмағандардың алкогольді тұтынуының алдын алу, сабақтан тыс жұмыспен қамтуды және оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру бойынша іс-шаралар өткізіледі.

Екінші жарты жыл ішінде түрлі профилактикалық бағыттар бойынша келесі іс-шаралар өткізілді:

Оқушылардың сабаққа қатысуына бақылау жүргізілді, сынып жетекшілерімен бірге оқушылардың сабаққа келмеу себептері анықталды. Ата-аналармен ұялы немесе үй телефоны бойынша әңгіме жүргізілді. Тегін жеңілдікпен тамақтанатын оқушылардың мектеп асханасына баруына жүйелі түрде бақылау жүргізілді, келу ведомосі мен табелі толтырылды. Бірінші сыныптардың 75 оқушысы және тегін жеңілдікті тамақтануды алуға құқығы бар 43 оқушы тегін жеңілдікті тамақ алады. Оның ішінде АӘК алушылар - 4 оқушы, ЖӨӨБ - 4 оқушы, көп балалы және аз қамтылған-20 оқушы, табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінен төмен - 14 оқушы. Күн сайын мектеп асханасында кезекшілік жүргізілді. Асханадағы оқушылармен " мен асханада өзімді қалай ұстаймын.", "Тамақтану", " тамақтану кезінде не істейміз?"сондай-ақ, әртүрлі санаттағы оқушылармен жеке әңгімелесу.

Камила Ибраеваның кеңсе заттары түрінде оқушыларға демеушілік көмек көрсету, сонымен қатар Галия Муратовна Мусинаның демеушілік көмегі, Р.И. Шарга циркке билеттер сатып алуға демеушілік көмек көрсету бойынша жұмыстар жалғастырылды. МІБ, тұрмысы нашар отбасылар, "тәуекел" тобы, ЖӨӨ оқушыларымен жеке профилактикалық әңгімелер жүргізілді.

18.02 мектептің әлеуметтік педагогымен 8 "В" сынып оқушылары арасында "әлеуметтік желілердегі қауіпсіздік" тақырыбында әңгіме өтті. Балалар заманауи цифрлық әлемнің өзекті мәселелеріне қызығушылық танытты, сондай-ақ әлеуметтік желілердің пайдасы мен зияны туралы білді. Мақсаты: әлеуметтік медианың адам қауіпсіздігіне әсерін қарастыру. Міндеттері:1. Әлеуметтік желілердегі қауіпсіз мінез-құлық ережелерімен танысу. 2. Әлеуметтік медианы қолданумен байланысты мәселелерді шешу жолдарын анықтау.

24 ақпан күні 7 "А" сынып оқушысы Т.Садауова бойынша құқық бұзушылықтың алдын алу кеңесі өтті. ТЖ актісі жасалды. 10-сынып оқушысы Шандер И. және оның ата-аналарымен электр-темекі құрылғылары туралы әңгіме өткізілді. 1 наурызда 8 "в" сыныбында "жарнама жасанды қажеттіліктерді тудырады" тақырыбында мектеп пікірсайысы өтті. Пікірсайыс мектеп пікірсайыстарын өткізудің ең көп таралған форматы Карл Поппер форматында өтті. Қатысушылар "бекіту" және "теріске шығару" атты екі командаға бөлініп, өз пайдасына фактілер мен дәлелдер келтірді, әр командаға 3 спикер(жауапкер) қатысты. Пікірсайыстың мәні қарсыластар командасына, сондай-ақ төрешілер мен басқа жігіттерге ең жақсы ақпарат беру болды. Анищенко Максим және Коос Анатолий 4" в " сынып МІБ -02.03.2022 ж. "көктем келді" суреттер байқауына қатысты. 9 наурызда 1 "А" сыныбының сынып жетекшісі В.П. Витвицкаямен бірге Горбатенко отбасының пәтеріне оқушының сабаққа қатыспауы себебінен барып қайтты. 10 наурызда  2 "г" сынып оқушысы Каранов Артемге қатысты құқық бұзушылықтың алдын алу кеңесі өтті. Баланың мектептегі жаман мінез-құлқына байланысты. 11 наурызда 7 "Б" оқушысы Гридасова А., 7 "в" оқушысы Крамаренко В., 8 "В" оқушысы Вагнер Э. оқушыларына қатысты алдын алу кеңесі өтті. Құқық бұзушылық себебінен қоғамдық орында. 14 наурызда 7 "б" сыныбында "Мен және Заң" тақырыбында сынып сағаты өткізілді. 25 қаңтарда директордың ТЖ жөніндегі орынбасары С. Аркенова ЭМК жұмысы бойынша облыстық семинарға қатысты. 2 ақпанда құқық бұзушылық пен қылмыстың алдын алу мақсатында 8 "в" сынып оқушыларымен полиция бөлімінің қызметкерлері профилактикалық әңгіме өткізді. Әңгімелесу хаттамасы жасалды. 7 ақпан күні оқушылардың құқықтық мәдениетін қалыптастыру мақсатында 8-11 сынып жетекшілері әкімшілік және қылмыстық заңнаманы түсіндіру, жыныстық қол сұғылмаушылыққа қол сұғатын қылмыстардың, есірткі қылмыстарының алдын алу бойынша сынып сағаттарын өткізді. 10 ақпан күні директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары "жасөспірімдер арасында құқық бұзушылықтың алдын алу нысандары" тақырыбында аудандық семинар ұйымдастырып, өткізді, семинарға мектеп директоры Магзумов б. б., директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Аркенова С. М., директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары және Музыка мұғалімі Каиржанова С. Т., дене шынықтыру мұғалімі Филипенко О. Т., мектеп психологы қатысты Плеханова и.Л., отбасылық кеңестің жетекшісі және ата-анасы Пустовойтенко Н.В. семинардың мақсаты, аудан мектептеріндегі әріптестерімен тәжірибе алмасу. Семинар біздің ұжымға өз қызметін зерттеуге және өзін-өзі жетілдірудің жаңа деңгейіне өту мүмкіндіктерін ашуға мүмкіндік берді. 25 ақпан күні мектеп оқушылары мен девиантты мінез-құлықты оқушылар білім бөлімі ұйымдастырған экскурсияға қатысты. Экскурсия барысында балалар ДДТ, "Жастар", аудандық өлкетану мұражайы және аудандық полиция бөліміне барды. Экскурсия барысында экскурсовод қандай үйірмелер бар екенін, шығармашылық үйі қалай жұмыс істейтінін, барлық балалар үшін қандай мүмкіндіктер ашылатынын қызықты айтып, көрсетті. Мұражайда Балалар экскурсоводты қызығушылықпен тыңдады, аудан тарихы туралы баяндайтын экспонаттарды, құжаттарды мұқият қарады. Спорт кешенінде қандай спорт секциялары бар екенін біліп, тренажерларда жаттықты. Полиция бөлімінде полиция қызметкерінің мамандығымен жақынырақ таныстық. Бұл экскурсия оларға шығармашылық үйірмелер, ауданның спорт секциялары туралы білуге, ауданның тарихын білуге, сондай-ақ полиция қызметкерінің жұмысы қандай екенін түсінуге мүмкіндік берді.18 сәуір күні  жетім балалар, тұрмысы нашар отбасынан шыққан балалар 10 оқушы циркке ұйымдастырушылардың атынан тегін келді. 12.04 7 «В» сынып оқушылары Крамаренко В., Фоглельзанг А. 04.05 6 «А» сынып оқушылары Шапеева З., Дегтеренко А., Фисько А. және Байбулова С. 21.04 Гутберг В., Малыханова В., Шкарлат А., Мастиева С. 8 "А" және "в" сынып оқушыларымен профилактикалық әңгіме өткізілді. 17.04 7 «В» сынып оқушылары арасында мектептің әлеуметтік педагогымен "әлеуметтік желілердегі қауіпсіздік" тақырыбында әңгіме өтті. Балалар заманауи цифрлық әлемнің өзекті мәселелеріне қызығушылық танытты, сондай-ақ әлеуметтік желілердің пайдасы мен зияны туралы білді. Мақсаты: әлеуметтік медианың адам қауіпсіздігіне әсерін қарастыру. 18.04 7 «В» сынып оқушылары арасында "компьютерлік ойындардың пайдасы мен зияны" тақырыбында дәріс өтті, ұлдар осы тақырыпқа ерекше қызығушылық танытты, ал қыздар өздері үшін көптеген жаңа ақпарат алды. 24 сәуірде мектепте "инклюзивті білім беру" тақырыбында аудандық семинар өтті, оған жоғары сынып оқушылары Абдрахманова Сандугаш, Бабченко Александр, Кузенбаева Надия, Черкасова Анастасия, Мухамеджанова Камила, Шмаровоз Ксения, Тумашеева Ирина қатысты. Әлеуметтік педагог оқушылармен бірлесіп инклюзивтік білім беру туралы ақпаратты қаншалықты меңгергендері, сондай-ақ инклюзивтік білім беру белсенді қолданылатын мектеп ортасындағы олардың қарым-қатынасы мен мінез-құлқы туралы сұхбат жазды. 13 мамырда мектеп пікірсайысы бойынша аудандық турнир өтті. Дебаттар мектеп пікірсайыстарын өткізудің ең көп таралған форматы-АӨФ форматы бойынша өтті. Қатысушылар "Үкімет" және "Оппозиция" екі командаға бөлінді, онда фактілер мен дәлелдер өз пайдасына дәлелді түрде келтірілді, әр командаға 2 спикер(жауапкер) қатысты. Пікірсайыстың мәні қарсыластар командасына, сондай-ақ төрешілер мен басқа жігіттерге ең жақсы ақпарат беру болды. Турнир қорытындысы бойынша біздің оқушылар үшінші орынды иеленді.              Кәмелетке толмағандардың құқық бұзушылықтарының алдын - алу ұзақ уақыттан бері қылмыспен күрестің негізгі бағыты ретінде танылып келеді. Бұл әсіресе кәмелетке толмағандар арасындағы қылмыстың алдын-алу туралы болған кезде өте маңызды. Мұнда мектептің рөлін асыра бағалау қиын. Сонымен қатар, қазіргі уақытта отбасылық тәрбие саласында айтарлықтай нашарлау орын алып, нәтижесінде жастардың әлеуметтік бейімделуі болып табылады. Екінші жарты жыл ішінде әлеуметтік педагог, сынып жетекшілері және ЖПК жасағының мүшелері оқушылармен жол-көлік оқиғаларының алдын алу, электрондық темекі шегудің, темекі шегудің, маскүнемдіктің, нашақорлықтың алдын алу бойынша әңгімелер өткізді.  Тұрақты негізде полиция бөлімінің қызметкерлерін шақырумен құқық бұзушылық пен қылмыстың алдын алу бойынша түсіндіру жұмыстары жүргізілді.

Мектепте оқушылардың сабаққа қатысу дәптері бар, онда сынып жетекшілері күн сайын оқушылардың келуін атап өтеді. Әрбір сынып жетекшісінде қолайсыз отбасылардың, өгей әкесімен немесе өгей шешесімен бірге тұратын "қауіп" тобындағы балалардың жеке әңгімелесу дәптері бар.

Мектепте сенім телефонының жұмысы туралы стенд ресімделді, сондай-ақ әлеуметтік желілерде Сенім телефондары туралы ақпарат қойылды.

Нәтижесі:

1.  Мектепте қиын жасөспірімдермен жұмыс істеуге лайықты көңіл бөлінеді.

2.  Аз қамтылған отбасы балаларына қажетті көмек көрсетілуде. "Тәуекел тобындағы" және МІБ балалармен қажетті жұмыс жүргізілуде.

Әлеуметтік педагогтың ұйымдастырушылық қызметі жолға қойылған, сынып жетекшілерімен, психологтармен, мектеп әкімшілігімен, полиция инспекторымен, ауданның қорғаншылық және қамқоршылық органымен тығыз байланыста жұмыс істейді.

Жүргізілген жұмысты және мониторинг нәтижелерін талдай отырып, келесі қорытынды жасауға болады:

Қамқорлықтағы балалар, мүгедек балалар, көп балалы отбасылардан шыққан балалар саны тұрақты болып қалуда.  Мектепішілік бақылауда тұрған "тәуекел тобындағы" балалар мен оқушылардың саны едәуір (үлгерімі төмен, құқық бұзушылық) болып қалуда. 

Қорытынды: жұмысты талдаудан және алынған мониторинг нәтижелерінен келесі қорытынды жасауға болады-мақсат пен проблема бойынша жұмысты жалғастыру қажет: баланы отбасында тәрбиелеу және оқыту мәселелері.

2-жартыжылдықтағы тәрбие жұмысының нәтижесі: екінші жартыжылдықтағы тәрбие жұмысын қорытындылай келе, мектептің педагогикалық ұжымы белгіленген жоспарларды сәтті жүзеге асыруға, алдына қойылған міндеттерді шешуге тырысқанын атап өткен жөн.

Үйірмелер, спорт секцияларын ұйымдастыру арқылы шығармашылық атмосфера құру жолымен білім алушылардың шығармашылық қабілеттерін анықтау және дамыту; мұғалімдердің, оқушылар мен ата-аналардың бірлескен шығармашылық қызметі;

* Мектептің оқушылардың әлеуметтенуіне әсерін арттыру, олардың болашақ мамандығына қатысты өзін-өзі анықтау;

* Қылмыстың, девиантты мінез-құлық пен зиянды әдеттердің алдын алу;

* Білім беру процесі субъектілерінің дене және психикалық денсаулығын сақтау қағидатын іске асыру, сабақта және сабақтан тыс іс-әрекетте денсаулық сақтау технологияларын пайдалану.

Қорытынды: педагогикалық іс - әрекетте баланың жеке басын қалыптастыру және ашу, оның қабілеттерін дамыту және көрсету, бәсекеге қабілетті және әлеуметтік бейімделген тұлғаны дамыту үшін жағдай жасауды жалғастыру қажет.

Жаңартылған күні: 15.06.2022 09:39
Құрылған күні: 15.06.2022 09:39

Текст