2019-2020 оқу жылына арналған 1-11 сынып оқушылары үшін құқықтық оқыту бойынша сабақ жоспары
№ |
1-4 сыныптар |
5-9 сыныптар |
10-11 сыныптар |
1 |
Мектеп жарғысы-әркімнің міндеті. Мектептегі ішкі тәртіп ережелері |
Мектеп жарғысы-әркімнің міндеті. Мектептегі ішкі тәртіп ережелері |
Мектеп жарғысы-әркімнің міндеті. Мектептегі ішкі тәртіп ережелері |
2 |
"Ертегі кейіпкерлерінің құқықтары мен міндеттері", "Менің құқықтарым мен міндеттерім" ертегілеріне саяхат |
Біз өз ісімізге жауаптымыз. Қылмыс түрлері |
"Адам құқықтары туралы жалпы декларация" |
3 |
Кәмелетке толмағандардың әкімшілік және қылмыстық жауаптылығы. "Жалған шақыру салдары" (Құқықтық жауапкершілік). |
Қоғамдық орындарда темекі шегуге және алкоголь ішімдіктерін ішуге жауапкершілік |
Қоғамдық орындарда темекі шегуге және алкоголь ішімдіктерін ішуге жауапкершілік. |
4 |
"Әлемдегі балалардың жағдайы" (БҰҰ Конвенциясы " Бала құқығы туралы») |
«Біздің құқықтарымыз. Балалар мемлекеттің қорғауында. Қазақстан Республикасындағы Баланың құқықтары туралы» |
"Қазіргі әлемдегі Бала құқығы. Бала құқықтарының кепілдіктері» |
5 |
"Құқық бұзушылықтың түрлері. Құқық бұзушылық жасағаны үшін жауаптылық» |
Әкімшілік құқық бұзушылық кодексі, ҚР. Кәмелетке толмағандардың әкімшілік жауаптылығы |
Әкімшілік құқық бұзушылық кодексі, ҚР. Кәмелетке толмағандардың әкімшілік жауаптылығы |
6 |
"Баланың міндеті мен құқығы-өз денсаулығын сақтау". СӨС қалыптастыру |
Баланың денсаулық сақтау құқығы. ҚР "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы"Кодексі. "Есірткіге жол жоқ" суреттер байқауы» |
"Қоғамдық орындарда темекі шегуге тыйым салу туралы" ҚР Заңы. СӨС қалыптастыру. "Темекі шегу-зиян" үгіт бригадаларының конкурсы |
7 |
Адамдарға сенуге болатын және сенбейтін адамдар. |
"Әлемдік танымал діндер» |
Қауіпті діни топтар |
8 |
Ұлттық, нәсілдік және мәдени айырмашылықтарды құрметтеу. Кемсітушілікке тыйым салу. |
Діни экстремизм, терроризм үшін жауапкершілік. |
|
9 |
Жағдайды талдау "Жақсы деген не және жаман деген не» |
Қорқытып алушылық дегеніміз не? Бопсалаушылардың құрбаны болудың жолдары |
"Ересек өмір-үлкен жауапкершілік – » |
10 |
"Біз әр түрліміз, біз – бірдейміз"тренингі. (төзімділік туралы) |
|
«Өмірдің мақсаты неде?» |
11 |
"Біз қолдағандар үшін жауаптымыз" іскерлік ойыны. |
"Ұжымдағы қақтығыстар және оларды шешу жолдары» |
Террористік әрекетке байланысты қылмыстар үшін жауапкершілік. Жалған қоңырау үшін жауапкершілік. |
12 |
Бейтаныс адамдармен қарым-қатынаста неден қорқу керек? |
Ғаламтордағы қылмыстар |
Қандай қауіп қолдарынан келген барлық жағдайларды жасайтын біз интернетте |
13 |
"Білімді адам – ол қандай? |
Кәмелетке толмағанның заңды өкілдерінің еріп жүруінсіз 23.00 сағаттан кейін тұрғын үйден тыс жерде болуы (ҚР ӘҚБтК-нің 112-1, 336-3, 336-4-баптары)) |
Есірткі заттарын қолданудың және сақтаудың құқықтық салдары |
14 |
"Жол қозғалысы ережелерін білмеу құқық бұзушылықтар мен қылмыстарға алып келеді. Кім жауапты болады?» |
Біздің жеріміздегі заң. Іскерлік ойын |
Кәмелетке толмағандар және ҚР Қылмыстық кодексі. |
15 |
"Менің отбасым" зияткерлік ойыны. |
Үйде және көшеде жеке қауіпсіздікті қамтамасыз ету. |
"Құқықтық лабиринттің қадамдары"рөлдік ойыны. |
16 |
"Баланың отбасында өмір сүру құқығы". "Менің отбасым"суреттер сайысы. |
Жасөспірім және еңбек құқығы |
Еңбек және еңбек құқығы. Он сегіз жасқа толмаған қызметкерлердің еңбегін реттеу ерекшеліктері |
17 |
"Қарым-қатынас Әліппесі . Барлығымен сөйлесе біл". |
Кәмелетке толмағандардың былапыт сөйлегені үшін жауаптылығы |
Криминогендік сипаттағы жағдайларда өзін-өзі ұстау ережелері |
18 |
Достық |
Ата-аналардың өз балаларының іс-әрекеттері үшін әкімшілік жауаптылығы |
Сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылық үшін жауапкершілік |
19 |
Зерттеу мінез-құлық қағидаларын оқушы. Өрт сөндіру бөліміне саяхат |
Қоғамдық орындарда өзін-өзі ұстау ережелерін үйрену. ЮПП жұмысы. Есірткі, уытты, алкогольдік және психобелсенді заттарды қолданудың алдын алу. Полицияға саяхат. |
Қоғамдық орындарда өзін-өзі ұстау ережелерін үйрену. ЖЖИ жұмысы. Үгіт бригадаларының жұмысы. Әскерге дейінгі жастармен жұмыс. Полицияға саяхат |