«Ақмола облысы білім басқармасының Астрахан ауданы бойынша білім бөлімі Астрахан ауылының № 2 жалпы орта білім беретін  мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа № 2 села Астраханка отдела образования по Астраханскому району управления образования Акмолинской области»

Біз әлеуметтік желілерде

      

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2021-2022 оқу жылының «Астрахан ауылының №2 ЖББМ» КММ мектебінің тәрбие жұмысы бойынша ІV тоқсан ақпараты

2021-2022 оқу жылының «Астрахан ауылының №2 ЖББМ» КММ мектебінің тәрбие жұмысы бойынша ІV тоқсан ақпараты

2021-2022 оқу жылында мектептің тәрбие жұмысының тақырыбы: «Шығармашылық және ынтымақтастық үдерісінде жеке тұлғаға бағытталған жалпыадамзаттық құндылықтарды дамыту». Жұмыстың мақсаты Қазақстан азаматы және патриоты ретінде тұлғаны рухани-адамгершілік қалыптастыруға, оқушылардың бойында руханилықты, мәдениетті, азаматтық жауапкершілік пен құқықтық сана-сезімді қалыптастыруға бағытталған тиімді тәрбие жүйелерінің жұмыс істеуін қамтамасыз етуге баса назар аудара отырып, тәрбие компонентін және бүкіл оқыту процесін күшейту болып табылады; мектептегі тәрбие жүйесін дамыту үшін ұйымдастырушылық, ақпараттық жағдайлар жасау.

Тәрбие жұмысының міндеттері патриоттық сананы қалыптастыру, отбасылық құндылықтарды кеңінен насихаттау, рухани-адамгершілік қасиеттерді қалыптастыру, жалпыадамзаттық қасиеттер негізінде құқықтық сананы, көпмәдениетті тұлғаны қалыптастыру және дамыту, салауатты өмір салтын жүргізу дағдыларын қалыптастырудың кешенді, үздіксіз және тұрақты жүйесін құру болып табылады. Тұлғаның рухани-адамгершілік қасиеттерін дамытуда білім мазмұнының тәрбиелік әлеуетін күшейту. «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру жағдайында 8 бағыт бойынша тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері. Педагогикалық, ата-аналар және оқушылар ұжымдарының өзара ынтымақтастығына ықпал ету.

ІV тоқсан ішінде барлық тәрбие жұмыстары сегіз бағыт бойынша жүргізілді, олардың әрқайсысына нақты мақсаттар қойылды, оларды ескере отырып, 2021-2022 оқу жылына арналған тәрбие жұмысы бойынша жалпы мектеп жоспары жасалды.

Мектептің тәрбие жұмысының жоспарын жасау кезінде оқушылардың жасерекшіліктері, физикалық, зияткерлік мүмкіндіктері, сондай-ақ оқушылардың қызығушылықтары ескерілді.

Мектептің тәрбие жұмысының жоспары және сынып жетекшілерінің сыныптан тыс жұмыстары келесі сегіз бағыт бойынша жүргізілді:

1) Қазақстандық патриотизм мен азаматтықты тәрбиелеу, құқықтық тәрбие;

2) рухани-адамгершілік тәрбие;

3) ұлттық тәрбие;

4) отбасылық тәрбие;

5) Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие;

6) Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие;

7) Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі;

8) дене тәрбиесі, салауатты өмір салты.

 Қазақстандық патриотизм мен азаматтықты тәрбиелеу, құқықтық тәрбие.

Мақсаты: жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті патриот пен азаматты; жеке тұлғаның саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін; балалар мен жастардың құқықтық санасын, олардың балалар мен жастар ортасындағы қатыгездік пен зорлық-зомбылыққа қарсы тұруға дайындығын қалыптастыру.

Оқушыларды патриоттық тәрбиелеу Қазақстан Республикасының азаматы мен патриотының жас тұлғасының қалыптасуындағы маңызды буын болып табылады. Қазақстандық білім беру жүйесінде оған жетекші рөл беріледі. Осыған байланысты Астраханка ауылының №2 ЖББМ патриоттық тәрбие беру әкімшілігі тарапынан үнемі бақылауда және жалпы мектептік тәрбие жұмысы жоспарындағы бағыттардың бірі болып табылады. Ағымдағы жылы барлық тәрбие жұмыстары еліміздің белгілі қайраткерлерінің негізгі мерекелік күндеріне, мерейтойларына құрылған, сондай-ақ «оқу мектебі», дебаттық қозғалыс, мектептің өзін-өзі басқаруды дамыту, «Шаңырақ» отбасылық кеңесі жобалары бойынша жұмыс жалғасуда.

11 сәуірде «Адал ұрпақ» ерікті клубының мүшелерімен азаматтық-патриоттық тәрбие беру мақсатында сынып жетекшісі «Мен өз елімнің азаматымын» атты сынып сағатын өткізді.

25 сәуірде Қазақстан халқының бірлігі күнін мерекелеу аясында мектепте «Бір шаңырақ астында» тақырыбында сынып сағаттары өтті. Сынып сағаттарының мақсаты: оқушылардың бойында азаматтық пен отансүйгіштікті қалыптастыруға, өз Отанына деген сүйіспеншілік сезімін, оның тарихы мен мәдениетін құрметтеуге, туған өлкенің табиғатына ұқыпты қарауға, қазіргі Қазақстанның жетістіктерін мақтан тұтуға тәрбиелеу, әртүрлі ұлт адамдарына құрмет көрсетуге тәрбиелеу.

8-11 сыныптарда Отан қорғаушылар күніне арналған ерлік сабақтары өтті.

1 мамыр мерекесіне орай аудандық орталық кітапханада 8 «б» сынып оқушыларымен іс-шара өткізілді, іс-шара барысында балалар өлең оқып, викторинаға белсенді қатысты.

29 сәуірде 4 «б» сынып оқушылары тарихи-өлкетану мұражайына барды. Балалар үшін мұражай залы бойынша түрлі экспозициялармен өте қызықты және танымдық экскурсия өткізілді. 

1 мамыр Қазақстан халықтарының бірлігі күнін мерекелеу аясында мектеп ұжымы «Достық паркі» фестиваліне қатысты.

5 мамырда мемлекеттік мұрағат қызметкерлері 4 «А» сынып оқушылары үшін мұрағат қоймалары бойынша ознокмительная экскурсия жүргізді.

6 мамырда 1-11 сынып оқушылары арасында «7 мамыр Отан қорғаушылар күні», «Ұлы Жеңіс күні» патриоттық сабақтары өтті.

 Ұлы Жеңісті мерекелеу аясында «Шаңырақ» отбасылық кеңесінің жоспары бойынша мектеп оқушылары ата-аналарымен бірге «Ұлы Отан соғысы Менің отбасымның тарихында!», жобаға қатысушылар Ұлы Отан соғысының өз отбасыларында қандай із қалдырғаны туралы айтты.

Апта бойы 7-8 сыныптар сынып жетекшілерімен бірге «Ардагер жаныңда тұрады» акциясына қатысты. Сынып жетекшілері ардагерлермен, тыл еңбеккерлерімен және педагогикалық еңбек ардагерлерімен кездесулер ұйымдастырды. Кездесу барысында ардагерлер балаларға ҰОС байланысты тарихи оқиғаларды айтып, патриоттық және ерлік сезімдерін тәрбиеледі.

9 мамыр күні орталық алаңда 11 сынып оқушылары Жеңіс күніне арналған шараға қатысты.

19 мамыр күні ТЖ Бөлімімен Аудандық «Жас құтқарушы» байқауы ұйымдастырылды, «Жас құтқарушы» мектеп клубының командасы үшінші жүлделі орынға ие болды.

24 мамырда Қазақстанда балалар жылын мерекелеу аясында 3-сынып оқушыларын «Жас қыран» ББЖҰ қатарына салтанатты түрде арнау өтті, ББЖҰ-ның қатарына 90 оқушы қабылданды, олар салтанатты түрде жақсы оқуға, Қазақстан Республикасының нағыз азаматы болуға ант берді, содан кейін жасқыранның құрмет айырым белгілерімен және галстуктарымен марапатталды.  Сол күні дәстүр бойынша мектепте оқу жылының аяқталуына арналған мереке өтті. Мектеп озаттары, талантты оқушылар мен спортшылар мақтау қағаздарымен, дипломдармен және алғыс хаттармен марапатталды.

Қойылған мақсаттар мен міндеттерге өткізілген іс-шаралардың көмегімен қол жеткізілді.

Осы бағыттағы жұмысты одан әрі жалғастыру және оқушылардың мектеп іс-шараларына қатысуын жандандыру.

Рухани-адамгершілік тәрбие

Мақсаты: қазақстандық қоғам өмірінің жалпыадамзаттық құндылықтарымен, нормаларымен және дәстүрлерімен келісілетін тұлғаның рухани-адамгершілік және этикалық қағидаттарын, оның моральдық қасиеттері мен ұстанымдарын қалыптастыру.

Адамгершілік тәрбие бойынша жұмыста адамгершілік ұстанымды қалыптастыруға бағытталған іс-шаралар өткізілді.

22 сәуірде мектеп ұжымы «Заманауи мектептегі инклюзивті білім беру, проблемалар, перспективалар» атты аудандық семинар өткізді.

25 сәуірде Қазақстан халқының бірлігі күнін мерекелеу аясында мектепте «Бір шаңырақ астында» тақырыбында сынып сағаттары өтті. Сынып сағаттарының мақсаты: оқушылардың бойында азаматтық пен отансүйгіштікті қалыптастыруға, өз Отанына деген сүйіспеншілік сезімін, оның тарихы мен мәдениетін құрметтеуге, туған өлкенің табиғатына ұқыпты қарауға, қазіргі Қазақстанның жетістіктерін мақтан тұтуға тәрбиелеу, әртүрлі ұлт адамдарына құрмет көрсетуге тәрбиелеу.

Волонтерлік жасақтың жұмыс жоспарына сәйкес 9 мамыр мерекесі аясында мектеп волонтерлері «Ардагер жаныңда тұрады» акциясына қатысты. Мамыр айының бірінші жартысында 7 «в» сынып оқушылары Астрахан ауданының түзету кабинетіне волонтерлік қызмет ретінде барып, мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған сабақтарды ұйымдастыруға және өткізуге көмек көрсетті.

 

Отбасылық тәрбие.

Мектептің ата-аналармен жұмысының негізгі нысаны жалпы мектептік ата-аналар жиналысы, жалпы мектептік ата-аналар комитеті мен қамқоршылық кеңесінің жұмысы болып табылады. Тәрбие жұмысының мақсаты ата-аналардың, баланың, мектеп әкімшілігі мен педагогтердің позитивке негізделген тең құқылы достық өзара іс-қимылы, оларға педагогикалық өздігінен білім алуды ұйымдастыруға, балаларды тәрбиелеу бойынша біліктер мен дағдыларды қалыптастыруға көмек көрсету, оларды мектеппен және жұртшылықпен белсенді өзара іс-қимылға тарту болып табылады.

4 тоқсанда 1 ата-аналар жиналысы өткізілді, онда «4 тоқсанның қорытындысы», «Жолдардағы қауіпсіздік, жазғы кезеңде судағы қауіпсіздік ережелерін сақтау мәселелері» мәселелері қаралды. 20 мамырда мектепте жалпы мектептік ата-аналар жиналысы өтті, күн тәртібінде келесі мәселелер қарастырылды: «Жазғы мектеп» білім сапасын арттыру және шектеу шаралары кезеңінде жіберілген олқылықтардың орнын толтыру, «1-11 сынып оқушылары арасындағы Жазғы мектеп жанындағы алаң, жазғы кезеңде оқушыларды жұмыспен қамту», «2022-2023 оқу жылында Оқушылардың сыртқы келбеті, бірыңғай мектеп формасын енгізу туралы мәселе», «Жазғы кезеңде кәмелетке толмағандар арасында құқық бұзушылық пен қылмыстың алдын алу» тақырыптарында семинар өткізді.  

Төртінші тоқсан бойы балалар ортасындағы құқық бұзушылықтардың, бейәлеуметтік мінез-құлықтың, қаңғыбастықтың, қадағалаусыз қалудың алдын алу, сондай-ақ біздің мектеп оқушылары арасында әлеуметтік-жағымсыз құбылыстардың таралуының алдын алу бойынша жұмыстар жалғастырылды. Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары Аркенова С.М., Қайыржанова С. Т. әлеуметтік педагог Зайкенов Ш. А., мектеп психологы Плеханова И. Л. тоқсан бойы «Қолайсыз отбасы», «Жасөспірім» рейдтері өткізілді. Оқушылардың сабаққа қатысуына бақылау жүргізілді, сынып жетекшілерімен бірге оқушылардың сабаққа келмеу себептері анықталды. Ата-аналармен ұялы немесе үй телефоны бойынша әңгіме жүргізілді. Тегін жеңілдікпен тамақтанатын оқушылардың мектеп асханасына баруына жүйелі түрде бақылау жүргізілді, келу ведомосі мен табелі толтырылды.

15 Сәуірде сабаққа қатыспауына байланысты 0 «в» сынып оқушысы Ибраева Камиланың отбасына барды. 20 мамырда 6 «А» сынып оқушысы С. М. Байбулованың пәтеріне барды, 26 сәуірде 8 «в» сынып оқушысы Г. Протопоповтың және 0 «в» сынып оқушысы К. Ибраеваның пәтерлеріне барды, 27 мамырда Волотковскийдің пәтері және

А.А. Анохиннің отбасының пәтері ЖБҚ тексеру актілері жүргізілді. Ата-аналар үшін  «Қауіпсіз жаз!», «Су айдындарындағы тәртіп ережесі».

18 сәуір күні АМҮ санатындағы балалар, жетім балалар, тұрмысы нашар отбасынан шыққан 10 бала Астрахан ауданының Мәдениет үйіне циркке, ұйымдастырушылардың есебінен тегін барды.

Оқушылар мен ата-аналар тоқсан бойы конкурстар мен викториналар, сондай-ақ пәндер бойынша олимпиадалар туралы жүйелі түрде хабардар болды. 3 «А» сыныбының би тобы аудандық «Балалық шақтың шуақты биі» байқауына қатысып, бірінші орынды иеленді. Дайындыққа осы сыныптың ата-аналары барынша көмек көрсетті.

Отбасы кеңесінің мүшелері «Менің отбасымның тарихындағы Ұлы Отан соғысы» жобасына, сондай-ақ «Интернетсіз бір күн» акциясына қатысты.

Ата-аналармен бірлескен жұмыс барысында 1-20 сәуір аралығында мектептің 4 оқушысы «Балдәурен» РООО жіберілді.   

4 мамыр күні аудандық білім бөлімі балалар жылының салтанатты ашылу рәсімін өткізді. Салтанатты шараға ата-аналар қоғамының өкілдері, Қамқоршылық кеңестің төрағасы Р. И. Шарга және ата-аналар комитетінің төрағасы О.С. Тумашеева шақырылды.

18 мамырда ата-аналар О.Коршунова, А. Максименко, О. Шиканова жалпы аудандық ата-аналар жиналысына қатысты.

19 мамырда әлеуметтік педагог Ш.А. Зайкенов және психолог И. Л. Плеханова ЖББМ және ЖББМ есебінде тұрған оқушылармен «Отбасының адамгершілік негіздері» тақырыбында профилактикалық әңгіме өткізді.

10 сыныптың ата-аналары мектепке музыкалық аппаратураны сатып алуға демеушілік көмек көрсетті.

Ата-аналармен үнемі мектепте және көшеде балаларды тәрбиелеу және олардың мінез-құлқы туралы әңгімелер өткізіледі.

- Сынып жетекшілеріне ата-аналармен бірлескен жұмысты жандандыру.

 

Ұлттық тәрбие.

Мақсаты: тұлғаны жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға, ана мен мемлекеттік тілге, қазақ халқының, Қазақстан Республикасының этностары мен этникалық топтарының мәдениетіне деген құрметке бағдарлау.

16 мамырда мектеп оқушылары арасында мемлекеттік рәміздердің 30 жылдығын мерекелеу аясында «Мемлекеттік рәміздер - ұлттық мақтаныш» тақырыбында сынып сағаттары өтті. Сынып сағаттарының мақсаты: оқушылардың мемлекеттік рәміздерге деген әр түрлі көзқарасын қалыптастыру.

Жас ұрпақтың бойында рухани-адамгершілік құндылықтарды қалыптастыру аясында ұлы тұлғалардың еңбектері арқылы мектепте оқушылар арасында 20 мамыр күні «Мақтай Сағдиев - Отанға деген сүйіспеншіліктің үлгісі» тақырыбында «Парасаттылық сағаты» өтті.

 

Осы бағыттағы жұмысты жалғастыру, атап айтқанда өз елінің патриоттарын тәрбиелеу, оқушылардың бойында адамгершілікті дамыту.

 

Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие.

Мақсаты: кәсіби өзін-өзі анықтауға саналы көзқарасты қалыптастыру, тұлғаның экономикалық ойлауы мен экологиялық мәдениетін дамыту.

Тәрбие жұмысының жоспарына сәйкес 11 сәуірде сынып сағаттарының тақырыптары бағыттар бойынша бөлінді. 1-4 сыныптарда сынып жетекшілері  «Абайлаңыз, жұқа мұз. Мұздағы тәртіп ережелері». Мақсаты: судағы мінез-құлық ережелерін қайталаңыз. 12 сәуірде космонавтика күні дәстүрлі түрде 5-6 сыныптарда «Космонавтика күні» атты сыныптан тыс іс-шаралар өтті. Жоба аясында мектеп кітапханашысы Кулакова Н.А. 4-5 сынып оқушыларымен онда, «Белгісіз жолдарда» викторинасын өткізді, іс-шара барысында балалар сұрақтарға белсенді жауап берді, космонавтармен, планеталармен, жұлдыздармен байланысты жұмбақтарды шешті. Бастауыш сынып мұғалімдері Скобликова К.Г., Груднина О.Г. балалармен қызықты, танымдық іс-шаралар өткізді. Іс-шара барысында оқушылар «Біз болашақ ғарышкерміз» атты фотозона дайындады. Сондай-ақ, осы күні «Космонавтика кеше, бүгін, ертең» кітап көрмесі ашылды, онда ғарыш және ғарыш туралы қызықты және танымдық кітаптар орналастырылған. 15 сәуір мектеп кітапханашысы Кулакова Н.А. 4-5 сынып оқушыларымен « Белгісіз жолдарда» викторинасын өткізді.

18 сәуірде 5-7 сыныптарда «Туған өлкенің экологиялық мәселелері» атты сынып сағаттары өтті, мақсаты-туған өлкенің экологиялық мәселесі бойынша оқушылардың білім шеңберін кеңейту, оқушылардың қоршаған орта объектілеріне ұқыпты қарауын қалыптастыру. 22 сәуірде Халықаралық Жер күні Н. А. Кулакова 3 «б» сыныбында «Менің жасыл планетам» атты экологиялық викторина өткізді. 4 «б» сыныбының сынып жетекшісі «Халықаралық Жер Ана күні» атты сыныптан тыс іс-шара өткізді. 3 «Г» сыныбында «Көктем келді» викторинасы өтті. 15 мамырда мектеп түлектері «Мектепке сый» акциясын өткізді, акция барысында түлектер мектеп аумағында көшеттер отырғызды.

28 сәуірде аудандық полиция бөлімінің қызметкерлерімен бірге ЖҚЖИ жасағының мүшелері «Балалар назарына» акциясына қатысты. Акция барысында 7 «в» сынып оқушылары жүргізушілер мен жаяу жүргіншілерді жол жүру ережелерін сақтауға шақырды. 23 мамырда 7 «в» сынып оқушылары психологиялық-педагогикалық түзету кабинетінде полиция инспекторымен бірлесіп ЖҚЕ алдын алу бойынша іс-шараға қатысты.

27 сәуірде 9-сынып оқушыларына ватсап мессенджерінің көмегімен Нұр-сұлтан қаласының құрылыс-техникалық колледжінің кәсіптік бағдар беру материалдары жіберілді. 20 сәуірде 9 сынып оқушыларымен Нұр-сұлтан қаласының теміржол колледжінің өкілдері кездесіп, әңгіме барысында балалар колледждің артықшылықтарымен танысып, брошюралар таратылды. 3 мамыр күні мектеп түлектерімен Қазақ технология және бизнес университетінің кәсіби бағдар беру жұмысы өткізілді. Балаларға брошюралар таратылды. 13 мамырда «Алпамыс» балабақшасының тәрбиеленушілері балаларды мектеппен таныстыру мақсатында мектепке барды.

 

Кемшіліктерді жеңу жолдары: сынып жетекшілеріне оқушыларды табиғатқа ұқыпты қарауға тәрбиелеу үшін акциялар мен іс-шараларды өткізуге мүмкіндігінше көп көңіл бөлу; оқушылардың кәсіптік бағдар беру жұмысына ерекше назар аудару.

Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие;   

Мақсаты: жалпы мәдени мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, тұлғаның өнер мен шындықтағы эстетикалық объектілерді қабылдауға, игеруге, бағалауға дайындығын дамыту, білім беру ұйымдарында көп мәдениетті орта құру.

Осы бағытта жұмыс істеу үшін мектепте барлық жағдай жасалған. Мұғалімдер балаларда сұлулық сезімін, отандық және шетелдік мәдениетке деген қызығушылықты, шығармашылықта өзін табуға деген ұмтылысты, оқушылардың мәдени бос уақытында қызығушылығын оятады. Мектепте көптеген дәстүрлі іс-шаралар өткізілді: мемлекеттік мекемеге экскурсиялар, поэтикалық сағаттар. Әлеуметтік желілерде сенім телефоны, психологиялық көмек бойынша ақпарат орналастырылған. Мектеп кітапханашысы           Н.А. Кулакова кітап көрмелерінің көмегімен оқушылар арасында көркем әдебиетті насихаттайды. Осы аптада кітап көрмесінде сәуір айының мерейгер жазушылары орын алды. Мектепте бірінші сынып оқушыларын жол қозғалысы ережелеріне оқытуға ерекше көңіл бөлінеді. Ол үшін сынып жетекшілері балалармен жол жағдайларына еліктей отырып, түсіндіру әңгімелері мен практикалық сабақтар өткізеді. Ал балалар білімін бекіту үшін конкурстар, викториналар өткізіледі.

11 сәуірде «Мен және менің полицейім» республикалық акциясы аясында ЮПП жасағының мүшелері аудандық полиция бөліміне экскурсияға аттанды. Экскурсияның мақсаты оқушыларға полицей мамандығының маңыздылығын жеткізу болды.

            26 сәуір күні 1-4 сынып оқушылары арасында балалардың жол-көлік жарақатының алдын алу мақсатында «Жол қозғалысы ережелері балалар көзімен» атты суреттер байқауы өтті.

13 мамырда мектеп пікірсайысы бойынша аудандық турнир өтті. Дебаттар мектеп пікірсайыстарын өткізудің ең көп таралған форматы-АӨФ форматы бойынша өтті. Қатысушылар «Үкімет» және «Опозиция» екі командаға бөлінді, онда фактілер мен дәлелдер өз пайдасына дәлелді түрде келтірілді, әр командаға 2 спикер(жауапкер) қатысты. Пікірсайыстың мәні қарсыластар командасына, сондай-ақ төрешілер мен басқа жігіттерге ең жақсы ақпарат беру болды. Турнир қорытындысы бойынша біздің оқушылар үшінші орын алды, мұндай іс-шараларды өткізу өскелең ұрпақтың рухани дамуына әсер етеді, ұлттық сананың жоғары деңгейінің көрсеткіші болып табылады.

17 мамыр күні аудандық «Балалық шағымның шуақты биі» би байқауы өтті, 3 «А» сынып оқушыларының командасы қатысып, 1 орынға ие болды. 

Кемшіліктерді жеңу жолдары: музыка жетекшілері, сынып жетекшілері таланттарды анықтап, осы бағыттағы іс-шараларға қатысатын оқушылардың контингентін кеңейту.

 

Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу. Киберқауіпсіздік.

Мақсаты: әр адамның көшбасшылық қасиеттері мен дарындылығының зияткерлік мүмкіндіктерін, сондай-ақ ақпараттық мәдениетті дамытуды қамтамасыз ететін мотивациялық кеңістікті қалыптастыру.

Мектептің педагогикалық ұжымы оқу-танымдық іс-әрекеттің белгілі бір тәрбиелік рөлін бере отырып, әр оқушының жеке басының жан-жақты дамуына қолайлы жағдай жасауға тырысады. Сабақтарда пән мұғалімдері оқушылардың ғылыми дүниетанымын қалыптастырады. Бұл сыныптан тыс жұмыстарда, сабақтан тыс сабақтарда жалғасын табады. Мектепте пән апталығы дәстүрге айналды, оның аясында тәрбиешілер сабақтан тыс іс-әрекеттің әртүрлі формаларын қолданады: конкурстар, викториналар, зияткерлік ойындар, ауызша журналдар, газет шығару және т. б.  

13 сәуірден бастап бір апта ішінде сынып жетекшілері оқушылармен бірге «Интернетсіз бір күн» акциясына қатысты, акцияның мақсаты ата-аналардың назарын Интернетке тәуелділік проблемасына аудару және оқушыларды компьютерлерден және ғаламдық желіден кем дегенде бір күн алаңдату, бұл күнді тек «Нақты» әлемде өмір сүру.

17 сәуірде 7 «в» сынып оқушылары арасында мектептің әлеуметтік педагогы «Әлеуметтік желілердегі қауіпсіздік» тақырыбында әңгіме өткізді. Балалар заманауи цифрлық әлемнің өзекті мәселелеріне қызығушылық танытты, сондай-ақ әлеуметтік желілердің пайдасы мен зияны туралы білді. Мақсаты: әлеуметтік медианың адам қауіпсіздігіне әсерін қарастыру. 18 сәуірде 7В сынып оқушылары арасында «Компьютерлік ойындардың пайдасы мен зияны» тақырыбында дәріс өтті, ұлдар осы тақырыпқа ерекше қызығушылық танытты, ал қыздар өздері үшін көптеген жаңа ақпарат алды. 24 сәуірде мектебімізде «Инклюзивті білім беру» тақырыбында аудандық семинар өтті, оған жоғары сынып оқушылары Абдрахманова Сандугаш, Бабченко Александр, Кузенбаева Надия, Черкасова Анастасия, Мухаммеджанова Камила, Шмаровоз Ксения, Тумашеева Ирина қатысты. Әлеуметтік педагог оқушылармен бірлесіп инклюзивтік білім беру туралы ақпаратты қаншалықты меңгергендері, сондай-ақ инклюзивтік білім беру белсенді қолданылатын мектеп ортасындағы олардың қарым-қатынасы мен мінез-құлқы туралы сұхбат жазды.

 

Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты.

Мақсаты: салауатты өмір салты дағдыларын сәтті қалыптастыру, физикалық және психологиялық денсаулықты сақтау, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтау мүмкіндігі үшін кеңістік құру.

4 тоқсан бойы спорттық іс-шаралар өткізілді, сондай-ақ оқушылар мен дене шынықтыру мұғалімдері аудандық, облыстық жарыстарға белсенді қатысты.

Денсаулық-бақыттың ең маңызды және маңызды құрамдас бөлігі, бұл адамға бала кезінен қорғауға міндетті зергерлік бұйым, дені сау адам сау ұлтты, ал онымен бірге сау планетаны құрайды.

Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымы 1950 жылы енгізген жаһандық және жергілікті денсаулық сақтау мәселелеріне адамзаттың назарын аударудың және шоғырландырудың бір тәсілі-жыл сайын 7 сәуірде атап өтілетін Дүниежүзілік денсаулық күні. Бұл қоғам үшін маңызды мереке әлемге қауіп төндіретін барлық ауруларды білуге, талқылауға және қолдарынан шығуға, оқушыларды мобильді және дұрыс өмір салтын жүргізуге ынталандыруға мүмкіндік береді.

Ақмола облысы Астрахан ауданы бойынша аудандық білім бөлімінің жоспары негізінде директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасарлары іс-шаралар жоспарын әзірледі. Жоспарға сәйкес келесі іс-шаралар өткізілді:

11 сәуір күні 10-11 сыныптарда «21 ғасыр обасына тәуелділік» атты сынып сағаты өтті. Сол күні әлеуметтік педагог дебат клубының мүшелерімен зиянды әдеттердің алдын алу және салауатты өмір салтын қалыптастыру бойынша дөңгелек үстел өткізді. 7-11 сәуір аралығында мектептің өзін-өзі басқару мүшелері салауатты өмір салтын насихаттайтын парақшалар әзірледі. Бұл парақшалар өзгеріске ұшырады. 7 сәуірде «Оқу мектебі» жобасына сәйкес мектеп кітапханашысы 2 сынып оқушылары арасында «Спорт әлемінде» атты болжам ойынын өткізді. Ойын барысында балалар жұмбақтар шешіп, спорт түрлері мен спорттық атрибуттарды атады. 4 «б» сыныбының сынып жетекшісі «Спорт Күні» атты сыныптан тыс іс-шара өткізді. 13-14 сәуірде сыныптарда ата-аналар жиналысы өтті, онда күн тәртібінде зиянды әдеттер мен компьютерлік тәуелділікке қарсы күрес мәселелері қаралды. Ортақ валюта. Жасөспірімдер арасындағы құқық бұзушылық пен қылмыстың алдын алу. Жиналыстарда ата-аналарға «Ал сіздің балаңыз үйде ме?».

Дүниежүзілік денсаулық күнін мерекелеу аясында дене шынықтыру мұғалімдері оқушылардың көңіл-күйіне әсер ететін, дене және белсенді денсаулық жағдайын жақсартатын бірқатар іс-шаралар өткізді. «Біз салауатты өмір салтын таңдаймыз» Денсаулық фестивалі аясында 7 сәуір күні мектеп ауласында «Денсаулық маршы» атты жаппай жаттығу өткізілді. 8 сәуірде дене шынықтыру сабақтарында оқушылар арасында «Спорт есірткіге қарсы», «Мен спортты таңдаймын», «Денсаулық эстафетасы» ұранымен спорттық ойындар өткізілді. Фестиваль аясында келесі іс-шаралар өткізілді:

- 7-9 сынып оқушылары арасындағы баскетбол лигасы;

- 1-11 сынып оқушылары арасында «Спорттық арқан тарту» жарысы;

- күштік гимнастика;

-6 сынып оқушылары арасындағы баскетбол;

- таңғы гимнастика;

- зиянды әдеттер туралы спорт бойынша әңгімелер мен викториналар;

31 мамыр Дүниежүзілік темекі шегумен күрес күні, нашақорлық пен темекі шегудің алдын алу мақсатында мектеп медбикесі профилактикалық әңгімелер өткізді. Тұрақты негізде полиция инспекторының шақыруымен сыныптарға темекі шегудің және электрондық темекі шегудің алдын алу бойынша әңгімелер жүргізілді.  

Ата-аналармен бірлескен жұмыс барысында 1-20 сәуір аралығында мектептің 4 оқушысы «Балдәурен» ойын-сауық-оқу сауықтыру орталығына жіберілді.

Қазақстан Республикасы Үкіметінің адамгершілік-жыныстық тәрбие жөніндегі тұжырымдамасына сәйкес мектептің басым міндеттерінің бірі балалардың өмірі мен оқуы үшін салауатты және қауіпсіз жағдай жасау болып табылады. Балалар мен жасөспірімдерде адамгершіліктің, репродуктивті және жыныстық (сексуалдық) денсаулықтың берік негіздерін қалыптастыру, жыныстық тәрбие проблемасына дұрыс көзқарасты тәрбиелеу мақсатында 5 сәуір мен 20 мамыр аралығында тәрбие жұмысының жоспары бойынша мектепте бірқатар іс-шаралар өткізілді. 11 сәуірде 7-9 сынып оқушылары арасында кәмелетке толмағандардың жыныстық тиіспеушілігіне қарсы қылмыстардың алдын алу мәселесі бойынша сынып сағаттары, әңгімелесулер өтті. Негізгі мақсат, оқушыларда кәмелетке толмағандардың жыныстық қол сұғылмаушылығына қарсы қылмыстың негізгі түрлерін қалыптастыру, егер бұл қылмыстар оларға қарсы жасалса немесе олар куә болса, әрекеттер алгоритмімен түсіндіріледі. 27 сәуірде аудандық орталық аурухананың дәрігері 9-11 сынып жасөспірім қыздарымен «Қыздардың репродуктивті денсаулығын қорғау» тақырыбында пікірталас сағатын өткізді. Әңгіме оқушыларға өмір салтының одан әрі бақытты өмір сүру үшін, оның ішінде одан әрі отбасылық одақта маңыздылығын анықтауға мүмкіндік берді. 2022 ж. 20 мамырда мектепте Жалпы мектептік ата-аналар жиналысы өтті, полиция бөлімінің инспекторы    Д.С. Курумбаева шақырылды.

Сонымен қатар, оқушылармен дұрыс тамақтану, оқушылардың күн тәртібін сақтау бойынша түсіндіру әңгімелері өткізіледі. Жоғары сынып оқушыларымен жыныстық тәрбие бойынша әңгімелер жүргізілді.  Тоқсан бойы мектеп асханасында бракераж комиссиясының жоспарлы отырысы өтті. Тексеру мақсаты азық-түліктің ас блоктарында сақталуын қарау. Әлеуметтік педагог және сынып жетекшілері «Дәмді және пайдалы тағам» тақырыбында әңгіме өткізді. Мектептің медбикесі «ЖРВИ мен тұмаудың алдын алу» тақырыбында балалармен үнемі әңгімелесті, оқушылардың денсаулық жағдайын, сондай-ақ ұсыныстардың орындалуын бақылауды жалғастырды. Оқушылардың жоспарлы медициналық тексеруден өтуі туралы мәселе бақылауда болды. СӨС қалыптастыру мақсатында оқушылармен және ата-аналармен тұрақты негізде СӨС алдын алу, оқушылардың қауіпсіздігі бойынша әңгімелер жүргізіледі.

Қорытынды: жоспар бойынша өткізілген іс-шаралардың мақсаты оқушылардың салауатты өмір салты туралы дұрыс түсінігін қалыптастыруға, өз денсаулығына байыпты қарау қажеттілігіне сендіруге бағытталған. Орындау барысында мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізілді. Оқушыларды толық көлемде қамту.

Талдау: оқушылар үшін салауатты өмір салтын қалыптастыру бойынша өткізілген іс-шаралардың тәрбиелік құндылығы өте жоғары, сондықтан дене шынықтыру мұғалімдері, сынып жетекшілері осы бағыттағы жұмысты жалғастыруы керек.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЖББМ, ЖББ, «Тәуекел тобының» есебінде тұрған оқушылармен және тұрмысы нашар отбасылардан шыққан оқушылармен атқарылған жұмыстар туралы ақпарат, төртінші тоқсанда кәмелетке толмағандар арасында құқық бұзушылық пен қылмыстың алдын алу

 

       Төртінші тоқсан бойы балалар ортасындағы құқық бұзушылықтардың, бейәлеуметтік мінез-құлықтың, қаңғыбастықтың, қадағалаусыз қалудың алдын алу, сондай-ақ біздің мектеп оқушылары арасында әлеуметтік-жағымсыз құбылыстардың таралуының алдын алу бойынша жұмыстар жалғастырылды. Және қойылған міндеттер бойынша:

1.         Мектептегі оқушылар арасында қолайлы микроклимат жасаңыз.

2.         Тәртіпті, қоғамға қарсы мінез-құлық нормаларын бұзуға бейім, оқуда артта қалған оқушыларды анықтау.

3.         Мектептің кәмелетке толмаған оқушылары арасында құқық бұзушылықтың алдын алу.

4.         Темекі шегудің, Нашақорлықтың, уытқұмарлықтың, алкоголизмнің алдын алу.

5.         Білім беру үдерісі жағдайында әлеуметтік-жағымсыз құбылыстардың алдын алу арқылы оқушылардың салауатты өмір салтын қалыптастыру.

6.         Қиын өмірлік жағдайдағы оқушыларды анықтау және әлеуметтік қолдау шараларын көрсету.

Төртінші тоқсан аяқталғаннан кейін ЖББМ есебінде 5 оқушы тұр:

1.         Садауова Томирис Азаматқызы 23.04.2008 ж. 7 «А» сыныбы,

2.         Гридасов Александр Евгеньевич 09.08.2008 ж. 7 «б» сыныбы,

3.         Крамаренко Владислав Владимирович 10.07.2008  7 «в» сыныбы,

4.         Вагнер Эдуард Андреевич 25.08.2007 8 «в» сыныбы

5.         Фогельзанг Александр Владимирович 14.10.2008 7 «в» сыныбы

        Қолайсыз отбасы ретінде есепте 9 оқушы тұр, келесі оқушылар:

1. Шевцов Василий Васильевич 05.12.2006 ж. 9 «б» сыныбы,

2. Сабина Мұратбекқызы Байбулова 25.04.2009 ж 6 «А» сыныбы,

3. Коос Анатолий Евгеньевич 15.04.2010 ж. 4 «в» сыныбы,

4. Фензель Виктория Андреевна 18.08.2013 ж .2 «А» сыныбы,

5. Мясников Артем Федорович 30.12.2014 ж. 1 «А» сыныбы,

6. Волотковская Оксана Петровна 22.10.2010 ж. 5 «б» сыныбы,

7. Волотковский Сергей Петрович 08.11.2011 ж 4 «А» сыныбы,

8.Анохин Александр Алексеевич 07.03.2015 ж. 0 «в» сыныбы.

9. Ибраева Камила Степановна 12.12.2014 0 «в» сыныбы

       Тәуекел тобына келесі оқушылар кіреді:

1.Шевцов Василий Васильевич 05.12.2006 ж. 9 «» сыныбы,

2. Сабина Мұратбекқызы Байбулова 25.04.2009 ж 6 «А» сыныбы,

3. Каранов Артем Александрович 29.05.2013 ж 2 «г» сынып

4. Гориводская Русалина 30.12.2012 3 «А» сыныбы

 

Төртінші тоқсан бойы оқушылардың сабаққа қатысуын бақылау жүргізілді, сынып жетекшілерімен бірге оқушылардың сабаққа келмеу себептері анықталды. Ата-аналармен ұялы немесе үй телефоны бойынша әңгіме жүргізілді. Тегін жеңілдікпен тамақтанатын оқушылардың мектеп асханасына баруына жүйелі түрде бақылау жүргізілді, келу ведомосі мен табелі толтырылды. Бірінші сыныптардың 76 оқушысы және тегін жеңілдікті тамақтануды алуға құқығы бар 43 оқушы тегін жеңілдікті тамақ алады. Оның ішінде АӘК алушылар - 4 оқушы, ЖӨӨБ - 4 оқушы, көп балалы және аз қамтылған-20 оқушы, табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінен төмен - 14 оқушы. Күн сайын мектеп асханасында кезекшілік жүргізілді. Асханадағы оқушылармен «Мен асханада өзімді қалай ұстаймын», «Тамақтану режимі», «Біз жегенде не істейміз?» сондай-ақ әр түрлі санаттағы оқушылармен жеке әңгімелесу.

ЖББМ, ЖББМ, тұрмысы нашар отбасылар, «Тәуекел» тобы, ЖӨБ оқушыларымен жеке профилактикалық әңгімелер жүргізілді.

Төртінші тоқсанның басталуына дейін барлық нысандарда және есеп түрлерінде тұрған барлық оқушылар пәтерлерге барды.

18 сәуір күні АМҮ санатындағы балалар, жетім балалар, тұрмысы нашар отбасынан шыққан балалар 10 адам санымен АМҮ циркке ұйымдастырушылардың есебінен тегін келді. Сәуір айында қамқоршының есебі жасалды, 0-сынып оқушысы Яковлев Кирилдің құжаттары қамқоршылық органдарына берілді.

12.04 7 В сынып оқушылары Крамаренко в. Фоглельзанг а. 04.05 6 А сынып оқушылары Шапеева З., Дегтеренко А., Фисько А. және Байбулова С. 21.04 Гутберг В., Малыханова В., Шкарлат А., Мастиева с. 8 «А» және "в" сынып оқушыларымен профилактикалық әңгіме өткізілді

17.04 7В сынып оқушылары арасында мектептің әлеуметтік педагогымен «Әлеуметтік желілердегі қауіпсіздік» тақырыбында әңгіме өтті. Балалар заманауи цифрлық әлемнің өзекті мәселелеріне қызығушылық танытты, сондай-ақ әлеуметтік желілердің пайдасы мен зияны туралы білді. Мақсаты: әлеуметтік медианың адам қауіпсіздігіне әсерін қарастыру. Міндеттері: 1. Әлеуметтік желілердегі қауіпсіз мінез-құлық ережелерімен танысу. 2. Әлеуметтік медианы қолданумен байланысты мәселелерді шешу жолдарын анықтаңыз.

18.04 7В сынып оқушылары арасында «Компьютерлік ойындардың пайдасы мен зияны» тақырыбында дәріс өтті, ұлдар осы тақырыпқа ерекше қызығушылық танытты, ал қыздар өздері үшін көптеген жаңа ақпарат алды.

24 сәуірде мектепте «Инклюзивті білім беру» тақырыбында аудандық семинар өтті, оған жоғары сынып оқушылары Абдрахманова Сандугаш, Бабченко Александр, Кузенбаева Надия, Черкасова Анастасия, Мухаммеджанова Камила, Шмаровоз Ксения, Тумашеева Ирина қатысты. Әлеуметтік педагог оқушылармен бірлесіп инклюзивтік білім беру туралы ақпаратты қаншалықты меңгергендері, сондай-ақ инклюзивтік білім беру белсенді қолданылатын мектеп ортасындағы олардың қарым-қатынасы мен мінез-құлқы туралы сұхбат жазды.

13 мамырда мектеп пікірсайысы бойынша аудандық турнир өтті. Дебаттар мектеп пікірсайыстарын өткізудің ең көп таралған форматы-АӨФ форматы бойынша өтті. Қатысушылар «Үкімет» және «Опозиция» екі командаға бөлінді, онда фактілер мен дәлелдер өз пайдасына дәлелді түрде келтірілді, әр командаға 2 спикер(жауапкер) қатысты. Пікірсайыстың мәні қарсыластар командасына, сондай-ақ төрешілер мен басқа жігіттерге ең жақсы ақпарат беру болды. Турнир қорытындысы бойынша біздің оқушылар үшінші орынды иеленді.  

Құқық бұзушылық пен қылмыстың алдын алу кеңесі жұмысының қорытындысы бойынша 4 тоқсанда 4 отырыс өтті, отырыстар проблемалардың түсуіне қарай өтті. Мектептің жақсы мінез-құлқы үшін, мектеп өміріне белсенді қатысқаны үшін Ә.Коос,    М. Анищенко, А. Бабченко есептен шығарылды, мектеп Жарғысын бұзғаны үшін                     А. Фогельзанг есепке алынды. Тоқсан қорытындысы бойынша ЖББМ есебінде 5 оқушы тұр, оның ішінде 3 оқушы «Қылмыстық құқық бұзушылық белгілері бар, бірақ қылмыстық жауаптылық туындайтын жасқа жетпеуіне байланысты қылмыстық жауаптылыққа жатпайтын іс-әрекетті жасаған кәмелетке толмаған адам» санаты бойынша бір жыл мерзімге КЖБ есебінде тұр.

Құқық бұзушылық пен қылмыстың алдын алу жоспарына сәйкес директордың ТЖ жөніндегі орынбасарлары, әлеуметтік педагог, психолог «Жасөспірім», «Түнгі қаладағы балалар» акциялары шеңберінде пәтерлер мен Көпшілік жиналатын орындарға, атап айтқанда саябақтарға, ауыл көшелеріне барады: 15 Сәуірде сабақта болмағандықтан 0 «в» сынып оқушыларының отбасы қатысты Ибраева Камила. 20 мамырда 6 «А» сынып оқушысы С.М. Байбулованың пәтеріне, 26 сәуірде 8 «в» сынып оқушысы                                  Г. Протопоповтың және 0 «в» сынып оқушысы К. Ибраеваның пәтерлеріне барды.  Аралау барысында ата-аналармен балаларды тәрбиелеу және оқыту жауапкершілігі бойынша әңгімелер жүргізілді, ЖБҚ тексеру актілері жүргізілді. Ата-аналар үшін «Қауіпсіз жаз!», «Су айдындарындағы тәртіп ережесі».

Тоқсан бойы әлеуметтік педагог, сынып жетекшілері және ЖЖИ жасағының мүшелері оқушылармен Жол-көлік оқиғаларының алдын алу, электрондық темекі шегудің, темекі шегудің, маскүнемдіктің, нашақорлықтың алдын алу бойынша әңгімелер өткізді.  Тұрақты негізде полиция бөлімінің қызметкерлерін шақырумен құқық бұзушылық пен қылмыстың алдын алу бойынша түсіндіру жұмыстары жүргізілді.

Мектепте оқушылардың сабаққа қатысу дәптері бар, онда сынып жетекшілері күн сайын оқушылардың келуін атап өтеді. Әрбір сынып жетекшісінде қолайсыз отбасылардың, өгей әкесімен немесе өгей шешесімен бірге тұратын «қауіп» тобындағы балалардың жеке әңгімелесу дәптері бар.

Мектепте сенім телефонының жұмысы туралы стенд ресімделді, сондай-ақ әлеуметтік желілерде Сенім телефондары туралы ақпарат қойылды.

Нәтижесі:

1.  Мектепте қиын жасөспірімдермен жұмыс істеуге лайықты көңіл бөлінеді.

2.  Аз қамтылған отбасы балаларына қажетті көмек көрсетілуде. «Тәуекел тобындағы» және ЖББМ, ОДН балалармен қажетті жұмыс жүргізілуде.

Әлеуметтік педагогтың ұйымдастырушылық қызметі жолға қойылған, сынып жетекшілерімен, психологтармен, мектеп әкімшілігімен, Ида инспекторымен, ауданның қорғаншылық және қамқоршылық органымен тығыз байланыста жұмыс істейді.

Жүргізілген жұмысты және мониторинг нәтижелерін талдай отырып, келесі қорытынды жасауға болады:

Қамқорлықтағы балалар, мүгедек балалар, көп балалы отбасылардан шыққан балалар саны тұрақты болып қалуда.  Мектепішілік бақылауда тұрған "тәуекел тобындағы" балалар мен оқушылардың саны едәуір (үлгерімі төмен, құқық бұзушылық) болып қалуда.  Балалардың бұл санаты әлеуметтік-психологиялық қызметтің жұмысына көп көңіл бөлуді талап етеді.

Қорытынды: жұмысты талдаудан және алынған мониторинг нәтижелерінен келесі қорытынды жасауға болады-мақсат пен проблема бойынша жұмысты жалғастыру қажет: баланы отбасында тәрбиелеу және оқыту мәселелері.

 

4-тоқсандағы тәрбие жұмысының нәтижесі: 3-тоқсандағы тәрбие жұмысын қорытындылай келе, мектептің педагогикалық ұжымы белгіленген жоспарларды сәтті жүзеге асыруға, алдына қойылған міндеттерді шешуге ұмтылғанын атап өткен жөн.

Үйірмелер, спорт секцияларын ұйымдастыру арқылы шығармашылық атмосфера құру жолымен білім алушылардың шығармашылық қабілеттерін анықтау және дамыту; мұғалімдердің, оқушылар мен ата-аналардың бірлескен шығармашылық қызметі;

* Мектептің оқушылардың әлеуметтенуіне әсерін арттыру, олардың болашақ мамандығына қатысты өзін-өзі анықтау;

* Қылмыстың, девиантты мінез-құлық пен зиянды әдеттердің алдын алу;

* Білім беру процесі субъектілерінің дене және психикалық денсаулығын сақтау қағидатын іске асыру, сабақта және сабақтан тыс іс-әрекетте Денсаулық сақтау технологияларын пайдалану.

Қорытынды: педагогикалық іс - әрекетте баланың жеке басын қалыптастыру және ашу, оның қабілеттерін дамыту және көрсету, бәсекеге қабілетті және әлеуметтік бейімделген тұлғаны дамыту үшін жағдай жасауды жалғастыру қажет.

Жаңартылған күні: 15.06.2022 09:44
Құрылған күні: 15.06.2022 09:44

Текст