Отбасы мен мектеп арасындағы ынтымақтастықтың қажеттілігі мен маңыздылығы ешқашан күмән тудырмады. Балаларды оқыту мектебінің тиімділігі көбінесе оның отбасымен қарым-қатынасына байланысты. Барлығы бала кезінен басталады. Мінез қалыптасады, достар таңдалады, жақын адамдармен қарым – қатынас қалыптасады, мінез – құлық нормалары қалыптасады, ең бастысы-болашақ отбасында отбасылық тәрбие дәстүрлері қалыптасады-бәрі бала кезінен басталады.
Отбасы балаларды тәрбиелеу ең күшті ықпал. Халық даналығы:"үйде бақытты адам бақытты", - дейді. Көбінесе ата-аналар баланың жас және жеке ерекшеліктерін жеткілікті білмейді, интуитивті түрде білім алады. Мұның бәрі, әдетте, оң нәтиже бермейді. Сондықтан, әр баланың дамуы үшін қолайлы жағдай жасауға, ата-аналардың балаларын тәрбиелеуге қатысу дәрежесін арттыруға мүдделі мұғалімдер оқушыға және оны тәрбиелеу проблемаларына ең жақын екендігі белгілі болды, өйткені оқушының толыққанды тәрбиесі отбасы мен мектептің бір мезгілде әсер етуі жағдайында ғана жүреді. Қоғам мектеп алдына қандай міндеттер қойса да, ата-аналардың көмегінсіз және қолдауынсыз, олардың терең қызығушылығы, педагогикалық және психологиялық білімі, тәрбиелеу және оқыту процесі қажетті нәтиже бермейді. Ал ата-аналар мұғалімдердің белсенді көмекшісіне айналуы үшін оларды мектеп, сынып өміріне тарту қажет.
Балалар, ата-аналар, педагогтар- бір ұжымның мүшесі. Бізді ортақ алаңдаушылық, проблемалар біріктіреді, оларды шешу нәтижесі өзара әрекеттесу сипатына байланысты болады. Ынтымақтастықтың қажеттілігі мен ерекшеліктеріне байланысты осы жағдайлардың барлығын ескере отырып, біздің мектеп ата – аналардың, мұғалімдер мен балалардың өзара әрекеттесуінің тиімді жолдарының бірі- Кеңес қызметін таңдады.
Мектепте негізінде отбасылық кеңес құру идеясы бірден пайда болған жоқ. Бастапқыда бұл жеке сыныптарда ата-аналардың, балалар мен мұғалімдердің бір реттік тақырыптық кездесулері болды. Бірте-бірте осы шығармашылық кездесулерді тұрақты негізде өткізуге ниет білдірген ең белсенді отбасылар мен мұғалімдер тобы анықталды. Осылайша, 2020-2021 оқу жылында мектепте "Шаңырақ"отбасылық кеңесі ашылды. Біз барлық жұмысты оқушылардың мүдделерін ескере отырып, құруды жоспарлап отырмыз, бұл олардың шығармашылығын дамытуға жағдай жасайды, құрдастар мен ата-аналар арасында қарым-қатынас, өзін-өзі көрсету, өзін-өзі растау және өзін-өзі жүзеге асыру үшін мүмкіндіктер береді. Сонымен қатар, кеңеске қатысу балаларға да, ата-аналарға да демалуға, шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға мүмкіндік береді. Әрине, мектеп тәрбие жұмысының тиімділігін арттыру үшін осы бірлестіктің мүмкіндіктерін пайдалана алмайды.
Біздің кеңес мектеп ұжымының кез-келген мүшесіне қол жетімді, бұл әуесқой мінезді және сабақты таңдау еркіндігіне негізделген өмірдің демократиялық стилін анықтайды. Біз тәртіп бұзушыларға немесе үлгерімі нашар оқушыларға кеңеске кіруге шектеу қоймаймыз, конкурстық іріктеу ұйымдастырмаймыз. Біздің кеңес әуесқой. Біздің барлық қызметіміз белгілі бір нәтижеге қол жеткізуге ғана емес, сонымен бірге оның қатысушыларына қанағат пен нақты пайда әкелетін процестің өзіне бағытталған. Әркімнің шығармашылық тұрғыдан өзін-өзі танытуға мүмкіндігі бар, бұл балалар мен ата-аналардың кеңеске келуінің басты және күшті себебі. Бұл әсіресе жасөспірімдерге қажет, өйткені клубта өзін табу, өзін-өзі бекіту, өзін тең сезіну оңай, бұл жас адамға өзінің даму процесінде өзінің жетілмегендігі кешенін жеңу үшін қажет.